اپلیکیشن شبکه سلامت
دریافت نسخه اندروید

مشاهده خبر

سه شنبه 29 خرداد 1403

سیمای انتخابات و مناظره های تلویزیونی

مناظره های نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از روز دوشنبه ۲۸ خردادماه آغاز می شود و در سیمای رسانه ملی از شبکه های یک، سلامت و جام جم به صورت زنده پخش خواهد شد.

0

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، 

به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات سیما؛ مناظره های نامزدهای انتخابات با حضور ۶ کاندیدای این دوره از انتخابات در روزهای دوشنبه ۲۸ خرداد ماه، پنج شنبه ۳۱ خرداد ماه، جمعه ۱ تیرماه ، دوشنبه ۴ تیر ماه و سه شنبه ۵ تیر ماه برگزار می شود.

چهار مناظره اول از این مناظره های چهار ساعته در زمان های  اعلام شده از ساعت ۲۰ تا ۲۴ روی آنتن خواهد رفت و در این بین مطابق معمول هر شب ساعت ۲۱ به مدت زمان ۳۰ دقیقه اخبار جامع ایران و جهان نیز پخش خواهد شد. مناظره روز پنجم تیرماه مصادف با روز عید سعید غدیر، از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۶ پخش خواهد شد.

همچنین پیش از پخش هر مناظره انتخاباتی، برنامه «ایران عزیز» از ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه با پخش بخش های انتخابی و ورود کاندیداها روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.
گفتنی است همزمان با شبکه یک سیما این مناظره ها به صورت زنده با رابط ناشنوایان از شبکه سلامت روی آنتن می روند‌. همچنین شبکه جام جم نیز این مناظره ها را به صورت زنده پخش خواهد کرد.

آخرین اخبار

«جراحی چاقی» نشست مدیر شبکه سلامت سیما و نمایندگان سازمان ها و نهاد های مرتبط با سلامت روان در آستانه هفته سلامت روان «تدابیر فصل پاییز از نگاه طب ایرانی» «جراحی چاقی» انواع سکته‌های مغزی بزرگداشت روز پزشک در شبکه سلامت «افسردگی در کودکان» «تب دنگی و پشه آئدس» «تبلیغات و واقعیت‌ها در دندانپزشکی» نگاهی به تاریخ شفاهی سازمان پزشکی قانونی در «اثر انگشت» «نقش تغذیه در مدیریت اعتیاد» استفاده از عینک های آفتابی استفاده از دهانشویه‌ها برنامه نامزدهای ریاست‌جمهوری در حوزه سلامت از قاب شبکه سلامت سیمای انتخابات و مناظره های تلویزیونی نشست مسئولین فدراسیون ورزش های ناشنوایان با قائم مقام و مدیر تامین برنامه شبکه سلامت سیما «صرع در سالمندان» نشست مدیر شبکه سلامت و سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت . «عوامل موثر در ایجاد آرتروز زانو» «اثر انگشت» خیرین حوزه سلامت در قاب شبکه سلامت سیما «تازه‌های دندانپزشکی» پیام رئیس رسانه ملی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش «رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت» سنگ‌های کلیه و مجاری ادراری آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه سلامت سیما «ورزش و روزه داری» پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ «آداب سحر و افطار از دیدگاه طب سنتی ایرانی» زخم معده و روش‌های پیشگیری از آن پوکی استخوان و شکستگی استخوان لگن کم خونی در دوران بارداری پیشگیری و کنترل آسم شدید و مقاوم به درمان تکامل مغز در کودکان نشست مدیر شبکه سلامت سیما و معاون پرستاری وزارت بهداشت سوء هاضمه و میکروب «جام‌جم» از برنامه روی آنتن شبکه سلامت گزارش می‌دهد انحراف ستون فقرات «مضرات خود درمانی در بیماری‌های گوارشی» یبوست و راه‌های پیشگیری از آن تغذیه با شیر مادر «سیروز کبدی» «ترشحات پشت حلق» حضور تیم فوتسال شبکه سلامت سیما در جام مدافعان سلامت استان تهران «درمان‌های جایگزین جراحی پروستات» ویژه برنامه انتخاباتی «سپیدِ قانون» از شبکه سلامت اثر انگشت برنامه ای متفاوت بیماری صدف حوادث چشمی اختلالات خلق و خو در بارداری

نظرات

مانده : (1000) حرف